Оңтүстік Кореяның Жер, инфрақұрылым және көлік министрлігі Муан әуежайында Jeju Air лайнерінің апатқа ұшырауынан кейін елдегі барлық Boeing 737-800 ұшағын тексереді.
Бұл модельді көптеген ұлттық арзан тасымалдаушылар (LCCs) пайдаланады, Jeju Air осы ұшақтардың көпшілігіне ие – 41-дің 39-ы. T’way Air, Jin Air, Eastar Jet, Air Incheon және Korean Air лоукостерлерінің Boeing-тің барлығы 62 ұшағы бар.
– Біз ұшу алдында және одан кейін пайдалану және техникалық қызмет көрсету қарқындылығына байланысты әртүрлі ережелердің қалай сақталатынын тексеретін боламыз, – деді министрлік өкілі.
Сондай-ақ, салынып жатқан жаңа әуежайдың жобасын бағалау кезінде билік әуе кемелерінің құстармен соқтығысу қаупін қалай азайтуға болатынын «мұқият зерттейді». Құстың қозғалтқышқа түсіп кетуі Муан апатына әкелген оқиғалар тізбегін бастауы мүмкін, деп болжады Yonhap-қа сұхбат берген сарапшылар. Бұл ретте кейбір сарапшы ұшақтың құстар тобына соқтығысқаны туралы хабар жауаптан гөрі көп сұрақтар тудырады деп санайды.
– Осы кезде жауаптардан гөрі көптеген сұрақтар әлдеқайда көп. Ұшақ неге сонша жылдам ұшты? Неліктен қақпақшалары ашылмады? Неліктен шасси төмен түсірілмеген?, – деп сұрады Италия Әскери-әуе күштері академиясының бұрынғы оқытушысы Грегори Алеги.
Еске салсақ, Оңтүстік Кореяның Муан халықаралық әуежайында бортында 181 адамы бар жолаушылар ұшағы апатқа ұшырады. 181 адамның 179-ы мерт болғаны анықталды.